Duidelijke afspraken van begin tot …

Open communicatielijnen, duidelijkheid op elk moment.

Een uitgebreide offerte is onze eerste stap in heldere communicatie. Hierin beschrijven we uitvoerig hoe wij je opdracht begrepen hebben en wat in het voorgestelde budget inbegrepen is.

In het begin van het project spreken we de onderlinge manier van communiceren af, gaande van wekelijkse calls tot regelmatige meetings. Via e-mail, telefoon of chat, we houden steeds contact.

Gebruiksvriendelijke kwaliteit

Gebruikers eerst, met aandacht voor kwaliteit.

Een goede webapplicatie draait rond 2 zaken: gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit. Alles mag nog zo mooi en flitsend uitzien, als jouw klant zijn of haar weg niet vindt en uiteindelijk niet de acties uitvoert die je wilt, dan hebben we gefaald. Daarom stellen we steeds alles in vraag in functie van jouw klant en gebruiken we onze expertise. De positie van een element, de kleur van een knop, … steeds houden we de gebruikers in het achterhoofd.

Daarnaast staat kwaliteit centraal bij ons. Uitgebreide testing, jarenlange ervaring en een nauwkeurig oog zorgen voor kwalitatieve webtoepassingen.

Ondersteuning, je staat er niet alleen voor

Jij bent specialist in jouw domein, wij in het onze.

Doorheen het volledige traject gebruiken we onze door de jaren opgebouwde expertise om websites te bouwen. Vanaf het begin denken we met je mee om de juiste oplossingen te vinden, hoe alle functionaliteiten aangeboden kunnen worden op zo’n gebruiksvriendelijk mogelijke manier. In interactieve sessies brainstormen we met je mee, stellen we de juiste vragen en durven we ook – op een constructieve manier – tegen je in te gaan als dit in een betere oplossing kan resulteren.

Tijdens en ook na het project begeleiden we je steeds. Heb je vragen, dan staan we steeds klaar om he te helpen. Proactief controleren we regelmatig de webapplicaties en adviseren je verder. Het project moet iets zijn waar alle partijen trots op zijn.