Klant
Diva Fashion
Wat hebben we gedaan?
Webdesign, webshop

Bestelling eenvoudig klaarzetten via pakbonnen

Opvolging van alle producten gebeurt via het voorraadbeheer. Bij elke bestelling kunnen automatische pakbonnen gegeneerd worden waarbij een opsomming gegeven wordt van de bestelde producten en hun voorraadlocatie. Het verzamelen van alle producten kan zo snel gebeuren in het magazijn.

Klantenservice

Om bij de (toekomstige) klanten vertrouwen op te bouwen en hen zo goed mogelijk te informeren over de webshop is een klantenservice voorzien waarbij alle contactinformatie opgesomd wordt samen met veelgestelde vragen. Informatie over het bestelproces, de verzendkosten, het retourneren & ruilen, ... wordt hierbij gegroepeerd per onderwerp overzichtelijk getoond.

Steeds via mail up-to-date na een bestelling

Na bestelling de klant zo goed mogelijk informeren over de status van een bestelling, dat is essentieel in een goede webshop. Het begint na het plaatsen van de bestelling wanneer een bevestigingsmail verzonden wordt met alle informatie over de zojuist geplaatste bestelling. Bij elke update die Diva Fashion vervolgens uitvoert zoals het in behandeling nemen, het klaarmaken voor verzending of afhaling, ... steeds wordt de klant op de hoogte gehouden. Duidelijke e-mails met aantrekkelijke lay-out en de nodige links naar meer informatie dienen de klanten een positieve bestelervaring te bezorgen.