Klant
Groomer
Wat hebben we gedaan?
Webdesign, webshop

Voor particulieren en professionals

De webshop is zowel voor de particuliere als professionele markt voorzien. Standaard worden de prijzen en kortingen van de producten voor de particulieren getoond. Na het aanmelden met een professionele account kan de professional de persoonlijke prijzen raadplegen. Op basis van klantengroepen zijn de prijzen op productniveau onderverdeeld.

Uitgebreid menu

Om de klant een duidelijk overzicht van het aanbod te geven, werd een uitgebreid uitklapmenu voorzien waarin de verschillende categorieniveaus getoond worden. Op deze manier kan er snel naar de juiste categorie genavigeerd worden zonder te veel te moeten klikken.

Uitgebreide productinformatie

Groomer wil de klanten zo goed mogelijk informeren over haar producten en voorziet hierbij uitgebreide uitleg. Daarnaast zijn er verschillende instellingen voorzien om eigenschappen van een product aan te duiden net zoals de opsomming van de ingrediënten, inhoud, geur, e.d. Via icoontjes worden veel toegepaste eigenschappen visueel getoond.

Voorraadnotificaties

Indien een product tijdelijk niet meer in voorraad is, kan een klant zijn of haar e-mailadres achterlaten bij het product. Wanneer de voorraad van het product aangevuld wordt, dan worden automatisch notificatiemails verzonden naar de opgegeven e-mailadressen met een update van de productvoorraad.

Spaarpunten

Om klanten te belonen voor hun aankopen is een loyalty systeem met spaarpunten voorzien. Voor elke € 20 in de bestelling wordt er een spaarpunt toegewezen aan de account. Wanneer de klant voldoende punten gespaard heeft kunnen deze omgezet worden in kortingen. Hoe langer de klant spaart, hoe groter de korting.

Blog

Bezoekers informeren over het gebruik en de keuze van producten, interessante weetjes, ... doet Groomer via de blog. Via categorieën en tags kunnen gerelateerde berichten aan mekaar gekoppeld worden om de bezoeker via gerelateerde blogartikels verder te inspireren.