Klant
Steviala
Wat hebben we gedaan?
Webdesign, webshop, B2B, B2C, koppeling externe systemen, e-fulfilment

Stevia producten

De webshop is zowel voor de particuliere als professionele markt voorzien. Standaard worden de prijzen en kortingen van de producten voor de particulieren getoond. Na het aanmelden met een professionele account kan de professional de persoonlijke prijzen raadplegen. Op basis van klantengroepen zijn de prijzen op productniveau onderverdeeld.

Wat vind je van onze producten?

De mening van de klant is belangrijk voor Steviala. Bij elke product kan de klant daarom een review achterlaten om zijn of haar ervaring te delen. Via automatische e-mails na een bestelling wordt de klant uitgenodigd om een review te schrijven die hier maandelijks voor beloond kan worden.

Affiliates

Om andere websites, blogs, ... te motiveren om de producten van Steviala te promoten is een affiliates systeem voorzien. De andere websites krijgen een unieke link waarnaar ze kunnen verwijzen. Bezoekers die via deze link een bestelling plaatsen worden toegewezen aan de verwijzer die op hun beurt hiervoor beloond wordt.

E-fulfilment koppeling

Via een geïntegreerde koppeling op maat worden alle bestellingen automatisch doorgestuurd naar een e-fulfilment partner. Wanneer deze bestellingen verwerkt en verzonden zijn in het magazijn worden deze updates automatisch naar de webshop teruggekoppeld waarna informatiemails en facturen verzonden worden naar de klanten. Ook de voorraad van de producten wordt via deze koppeling continu in sync gehouden.

Suikervrije recepten

De toepassingen van de Steviala producten worden getoond in de uitgebreide sectie van suikervrije recepten. Op basis van type recept en moeilijkheid kan de bezoeker makkelijk de uitgebreide databank aan recepten filteren. Elke recept bevat de nodige informatie met de ingrediënten, Steviala producten en benodigdheden samen met een uitgebreide bereidingswijze.

Voorraadnotificaties

Indien een product tijdelijk niet meer in voorraad is, kan een klant zijn of haar e-mailadres achterlaten bij het product. Wanneer de voorraad van het product aangevuld wordt, dan worden automatisch notificatiemails verzonden naar de opgegeven e-mailadressen met een update van de productvoorraad.

Spaarpunten

Om klanten te belonen voor hun aankopen is een loyalty systeem met spaarpunten voorzien voor de particulieren. Bij elke product zijn specifieke spaarpunten ingesteld die na bestelling toegewezen worden aan de account. Wanneer de klant voldoende punten gespaard heeft kunnen deze omgezet worden in kortingen. Hoe langer de klant spaart, hoe groter de korting.